M-marketing ApS logo

Sommer SMS'er

En kort sommer SMS med inspirerende tilbud, events mv. kan have stor indflydelse på salget.

Det helt rette tidspunktSommer SMS'er


Fordelen ved SMS-nyheder er at de ofte læses kort tid efter afsendelse hvilket gør, at man fx kan inddraget vejret kreativt i ens SMS-beskeder og lave en parallel til gode tilbud og events.


Et par eksempler

Det er naturligvis forskelligt hvordan vejret påvirker afsætningen af produkter, nedenfor har vi lavet et par hurtige eksempler hvor tankegangen kan overføres

Fx. - sendt på en varm sommerdag:

Husk at vi i denne uge har ekstra gode tilbud på flotte sommer shorts og sommersko.
Spar op til 40% på udvalgte varer
Mhv.
Din tøjforretning


Eller som denne is-forretning - sendt på en varm sommerdag:

Sommer er lig med kold is der smager godt og hjælper i sommervarmen.

Forkæl dig selv eller en du holder af, i weekenden uge xx har du mulighed for at spare 10% på vores lækre sommer-is.
Mvh
Din is-forretning

 

Personlige og nærværende SMS-tilbud

SMS-beskeder der er personlige og nærværende evt. med vejret som medspiller eller arrangementer som modtager-listen finder interessant, får meget mere opmærksomhed fordi forbrugerne mærker, at virksomheden interesserer sig for de behov man har.

Et tilbud om at købe shorts med op til 40% rabat modtaget på en varm sommerdag, er derfor et personligt og relevant tilbud, som føles mere som en venlig besked fremfor et standard tilbud.

Arkiv over nyheder

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2017 m-marketing aps